keeping up with the kardashians

helgen har varit bra. fika med djurens rätt, kalas för felizia thi svanberg i hennes stuga med överkylt vin, kfika med gamla klassen och nyss bio med boyfriend. vi såg en film som jag inte vet vad den heter, den var jättemysig iallafall och det var hur mysigt som helst.
lyssnar på en av mina idolers bästa låt: pitbull - give me everything, så jävla bra love pitbull
imorgon är det fittskola jag hatar att gå i skolan och jag är så dålig på det
ps idag var jag på waynes 3 gånger. jag som inte ens gillar det snobbcaféet. alla gånger blev jag besviken fy fan vad äckligt deras varm choklad smakar, precis som pulver ni vet, som på donken, och soyalatten ska vi ej tala om. så jävla b hata waynes moderatcafé

Kommentarer
Postat av: ludvig

Men waynes som har så fina lampor i taket!

2011-10-09 @ 22:15:20
URL: http://apelsinmord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0