liz?

helgen
i fredags var jag på konsert och såg min magiskt bra pojkvän spela, hade en bra kväll förutom att jag skämde ut mig så in i helvete hehe men life is life
igår var det occupy umeå, sen rock på verket. märkte attt jag fått ett köttsår på handen utan att jag märkte det, det var ju kul, sov hos greta
idag var jag och dessa på badhuset
det var ju kul. bastu love
sen hängde vi å ÖoB det är ju alltid fett
nu äter jag lunch och halvtittar på my life as liz fast jag inte gilalr det och jag fattar inte heller, är det reality eller inte åååhhh
sen kommer sebastian hoppas han vill se på beck
hata inte spice girls-tröjan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag satsar mina slantar på att liz är fejk. It's gotta be. Och skådespelarna suger. Men hon är ju faktiskt lite snygg

2011-10-16 @ 18:27:50
Postat av: Cissi

Liz <3 beck <3

2011-10-16 @ 20:22:28
Postat av: gg

Hata inte!!

2011-10-16 @ 23:43:03
Postat av: cecilia

...jo jag satsar mina med. ja lite

2011-10-17 @ 13:02:46
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0