pulp fiction

igår var det midgårds jazzfest, börjar på jazzfestivalen, och jag var där och spelade trots sjukdom.
idag skulle jag vara frisk och gå på några workshops som verkade intressanta och bra.
kul att livet är utformat på det sättet att jag idag mår avsevärt sämre. kommer missa jukka perko ikväll och det gör mig jävligt ledsen. varför gud är jag sjuk denna vecka varför varfööör
funderar nu på vilken film jag ska se. igår såg jag 270 minuter långa Lasermannen, en serie i tre delar. har aldrig sett hela förut, och den var bra. såg hela i sträck utan att tappa intresse en enda gång, rekommenderas till alla som ej sett den
såg också pulp fiction nyss. visste ni att quentin tarantino är fotfetischist? det märks i hans filmer, tänk på det nästa gång ni ser en

Kommentarer
Postat av: ludvig

jo nog var jag då med i uptowngirl, och jag var en stor bidragande del i sensationen kring oss!

2011-10-27 @ 16:34:54
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: ludvig

shit det var ju ganska nära, ty jag bor på andra sidan vägen!

åsså måste jag ta och säga att din lillebror berättar om dig varje gång jag träffar honom. han säger alltid: min syrra läser din blogg!

då känner jag mig känd

2011-10-28 @ 15:28:46
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
Postat av: evelina

sorry, såg inte att du hade kommenterat. men såklart du får använda videon!

2011-10-29 @ 13:21:27
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0