ska duscha nu med mina nya produkter, ps hon på apoteket sa att jag hade perfekt hy, tack för det du

kolla på mig jag kan vara både söt och arg till personligheten. folk tenderar att tro att jag bara kan vara arg/sur/sarkastisk men jag kan vara söt. se bara på mig
nu ska jag sluta i spanska. jävlar vad nice att börja 11.30 istället för 08.25 på fredagar! och att sluta nittio monniter tidigare påtisdagar. jag mår lite dåligt över att sluta men life is life skolan är ett fuckface som det är ändå
denna bok rekkomenderar min mamma att jag ska läsa. jag har lovat att läsa den. hittade den på köksbordet med en lapp, det stod:
CECE - Läs och begrunda. Jag säger inte att hon har alla svaren, men intressant och läsvärt är det. Trots dålig översättning. /mamma
okej hon tror att jag kommer börja dricka komjölk och äta ägg och honung och fisk osv haha lolbok

Kommentarer
Postat av: greta

Du kommer inte ångra dig med språket!

2011-10-12 @ 00:25:09
Postat av: cecilia

gretagullet jag tror dig. det är en befrielse

2011-10-12 @ 08:23:03
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: cissi

du kommer aldrig kunna ångra dig med språket för språk suuuuuger..HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA du e så rolig så jag kände för att skratta lol lol lol lol lol lol lol

2011-10-12 @ 10:15:50
Postat av: cecilia

OMG fattar ej vad osm är roligt!!!!!!!1 men tack strjärnsyster :D ;) :P <3

2011-10-12 @ 11:27:47
URL: http://francisfish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv om boken sen och vad du tyckte om den!! Vill läsa den men vågar inte riktigt..

2011-10-12 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0