känner mig lika bra som jag ser ut idag

sjuk. är helt orkeslös och blek och ful och varm och kall om vartannat och mår piss liksom u know
dagen har blivit en sims-spelande, kaffedrickande pillerknaprande dag.
det värsta i all min misär är att jag 1: kommer vara sjuk imorgon och missar därför min första friluftsdag på gymnasiet (vet vet kanske är askul och inte fittigt som på högstadiet) 2: måste på jobbet strax. eller jobb och jobb, jag spelar gitarr i kyrkan på en gudstjänst en gång i månaden för 300spänn/gång, tycker jag känns värt, och alltså värt även om jag känner mig förjävlig. har inte råd att ligga hemma. så jag ska alltså gå till kyrkan (800m) om typ en kvart. känns oöverstigligt jobbigt och krävande och jag kommer snora ner hela stället men ok, so be it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0