nu är det lov och nästan alla jag känner är borta ända till min födelsedag, så jag har en vecka helt ensam framför mig. jag ser det som en möjlighet, jag ska ta vara på tiden och
jobba på, alltså börja med, svenskanationella-talet
göra mer skolarbete
se på tv
lyssna på hungerspelen på ljudbok så jag kan se filmen
lyssna på zappa
åka till badhuset och kolla om mina badkläder är kvar. glömde dem där i tisdags känns asdrygt
och tagga till. snart fyller jag år och min mamma har lovat att ge mig det jag önskat mig i flera månader:
en princesstårta. vegan ofc. får typ tårar i ögonen när jag tänker på den, så gott kommer det bli. grön och skön och alldeles underbar. jag har lagt ner mycket tid på att hitta den bästa grädden, bästa marsipanen och bästa allt så att den ska bli så perfekt som möjligt. jag hoppas att hon skriver något på den med glasyr. jaha hoppas ni har en bra skärtorsdag EMOS
PS är det någon som vet om det finns veganska marsipanrosor? typ med rödbetsfärg?

Kommentarer
Postat av: nikitaam

Fin blogg!

Har hittat en svensk webbshop som säljer hur fräna vintage shorts som helst mellan 300 - 600 kr. Kika in hos mig för att komma dit :)

2012-04-07 @ 17:08:19
URL: http://nikitaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0