feliz navidad

i förrgår fyllde min mamma år. Jag hade ingen present till henne men ungefär vid tvåtiden på morgonen så bakade jag en minitårta, choklad/kaffe/mandelkross- kaka med hallon helt improviserad och den blev jävligt god så det var ju roligt
Igår fyllde kristen stewart år, och det firades självklart också. med mina favoritfilmer med henne, adventureland och welcome to the rileys och the runaways. Eller jag skulle sett the runaways också om den inte varit slut på hemmakväll
Idag är jag ledsen för det är massa snö igen och det känns superkul. fuck kan det bara vara fint ute eller
Idag ska jag dricka vanilla coke till jag spyr och se filmen om serge gainsbourgs liv det blir gott och kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0