nudies

cool cencur. egentligen är vi spritt språngande nakna på denna bild men det kändes lite magstarkt att visa pattarna bara sådär
sista helgen i frihet spenderade jag med mina bästa brudar i min stuga ute i ingenstans. vi var nakna, och vi spelade uno. badade nakna, solade nakna, plockade blåbär nakna. för det är sånt man gör i min stuga. vi spelade uno, med kläderna på, för att det är världens bästa spel. jag vann 15 gånger, nora vann 7 och cissi 2
skolan har börjat och igårkväll ville jag kväva mig själv i kudden för att det kändes så jävligt men det var helt okej, det känns okej nu. är taggad på livet och det känns jävligt bra

Kommentarer
Postat av: matilda aka blomman

detta är fan den bästa censur jag sett

2012-08-23 @ 00:06:55
URL: http://holahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0