alla söndagar är samma, tv huvudvärk framtidsförhoppningar/ångest

fem och en halv timme av liggande i soffan tittandes på awkward avklarat. älskar det programmet. jag önskar jag bodde i deras värld den verkar kul, fylld av spännande bekymmer och roliga problem. jag har väldigt ont i huvudet, smutsigt hår och svarta ringar under ögonen och skulle bli glad om någon kom hit med en pizza och lite omtanke,.. om precis fem månader är jag och nora i usa. vad ska jag göra tills dess? dessa fem månader måste fyllas med någonting. och vad ska jag göra den 13e juni? skolavslutningen är den tolfte, vi flyger till stockholm tidigt den 14e. blir det avskedsfest? se detta som en inbjudan. vad ska jag göra nu? tvätta håret och bada med mitt choklad och vanilj-badskum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0