:)

Har haft mitt livs bästa morgon. ska förklara varför:
Vaknade snorig och med ont i halsen. Kände mig sjuk och ville inte gå upp
När jag tagit mig upp kände jag att gröt skulle vara en stabil frukost en dag som denna, så jag följde receptet till punkt och pricka, stoppade in det i micron och väntade. Efter en och en halv minut exploderade allt och smetade ner hela insidan av micron. Lämnade mig med ca en matsked gröt att äta.
När jag städat upp och ätit det lilla som var kvar var jag arg som fan och kände mig spyfärdig.
Sen gick jag till bussen. Missade den, fick vänta tjugo minuter på nästa.
När jag precis gått av bussen insåg jag att min plånbok inte var kvar i min ficka. Jag insåg att den måste vara på bussen så jag började springa efter bussen i hopp om att hinna ikapp den och fråga om någon hittat den. Följde efter den till vasaplan men hann ej ikapp. Började gråta. Gick till informationen för att få nummret till hittegodsavdelningen, men den var inte öppen
Ringde gråtande till mamma och berättade min saga, hon lovade att ringa dit när det öppnade.
Sen kände jag att det var bäst att gå tillbaka till hållplatsen där jag klev av, för att kolla om jag möjligtvis tappat den precis när jag klev av, men inte
Sen gick jag gråtandes till skolan och nu är jag här och undrar vad resten av dagen har att erbjuda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0