krigsskadad och mör

Gick hem från skolan idag. sjuttiofem minuter tog det. Hade varit en helt ok skön promenad om jag inte behövt gå som en invalid pga min extrema träningsvärk i höger ljumske. Släpade alltså mitt högra ben efter mig hela vägen och smärtan blev bara värre och värre, och de sista 100 meterna hade jag så ont att jag på ett realistiskt sätt kunde låtsas att jag var en rysk soldat i andra världskriget som blivit skjuten i benet av en nazist, och var på min väg hem till Stalingrad, om jag kunde överleva tills jag nått målet
Sitter på golvet och smörjer in ljumsken med tigerbalsam


Kommentarer
Postat av: Lotta

försökte gå hem från skolan en dag... gick vilse på bilindustri-området på rödäng och det tog mig ca 3 timmar. Ovärt, tänker aldrig göra om det igen. Plus det var blött = blöta fötter. Usch.

2012-01-13 @ 00:50:29
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0