känslovåg

jag har så mycket känslor i mig just nu, jag har försökt skriva ner dom här flera gånger nu men det går inte, jag ville bara dela med mig av mina enorma känslor men det är svårt. så jobbigt
Jag spillde mina känslor och fick för första gången min familj att på riktigt förstå hur viktigt djurrätt är för mig och att de måste inse vad det är de bidrar till genom den livsstil de valt. Hur de plågar mig att se dem bidra till en rörelse som jag aktivt hatar och försöker bekämpa. De måste sluta leva i tron på att ekologiskt kött är fantastiskt och att frigående höns lever ett lyxliv, och de har lovat att låta mig lära dem hur det går till, och ta till sig det.
om det är något jag hatar på riktigt så är det människor som "inte vill veta" hur det är, inte vågar inse sanningen, verkligheten. Som helst vill leva i tron på att kor på något magiskt sätt förvandlas från lyckliga varelser på gröna ängar till hamburgare, att mjölken i mjölkpaketen trollas dit från inuti kon, Hokus pokus
Snälla bloggläsare var inte såna människor



Kommentarer
Postat av: anna

åh du är så bra!

2012-03-29 @ 19:17:03
URL: http://elephantrebellion.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vi tänker i samma banor du och jag!!!!!!!! Jävla skit är fan en arg vegetarian just nu

2012-03-29 @ 22:11:30
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är bäst Cis !!!!

2012-03-29 @ 22:16:53
Postat av: Felicia :)

Hej!



Jag har precis kommit igång med min blogg igen efter ett långt uppehåll, du kanske ville kika in kanske slänga in en kommentar? :)



Kram<3

2012-03-30 @ 19:31:48
URL: http://feliciahenaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0