söndag

här hänger jag inte så ofta. ni får ha överseende jag gör annat. jag ska ta revanch senare. om ni är intresserade av mig och mitt liv, följ mig på instagram, ceciliamoore
idag har jag gått till ica och hyrt breaking dawn och sett den med min bästis nora karlsson. girl power. är en sak som inte förekommer så ofta i den filmen. men filmen är bäst alla dagar i veckan
jag vill helst ligga på en strand och slurpa i mig färgglada drinkar hela dagarna men det kan jag inte. än. men om tre månader är det precis vad jag gör, spenderar jävel på victora's secret och bara steker runt, åker lite rollerblades, chillar med rippade surfkillar på beachen och eh, so on
Är det någon annan än jag som märkt att dena vinter har gått förbi i ljusets hastighet? det har varit -20 eller kallare i mindre än en vecka på hela vintern. inte normalt. och nu är det helt plötsligt hundra procent vår? när hände det? det gör mig jätteglad men också stressad och lite rädd. jag kanske har minnesluckor för vintern kan inte gått så snabbt
hoppas ni mår bra alla läsare där ute, ta hand om er och njut av våren. puss och kram
här är jag och mini-zappa och ett barn

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mötley är såld redan :(:(:( om anna inte vill ha tigerlinnet är det ditt, promise! grannerabatt såklart!

2012-03-18 @ 18:37:07
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: nora

hahahh lilla lilla lilla zappa

2012-03-18 @ 22:38:10
Postat av: elin

jag har också märkt att vintern inte ens har funnits typ!! det gör mig rädd rädd som ett djur

2012-03-18 @ 23:17:43
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/
Postat av: Lotta

om inte tiana ska ha den är den din, promizzz!

2012-03-19 @ 19:06:26
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0