2012-03-03

trots att vi gick hem rätt tidigt igår så känns det som om jag blivit slagen i brännbollsträ i revbenen och huvudet. kanske för att man inte ska dricka vin och inte sova när man har feber
vi var iallafall hos elin som på bilderna försöker lära sig blåsa tuggummibubblor
imorse åt vi frukost på bc och som ni kan se så var det jävligt gott och jävligt vårigt
och jag vill att ni ska inse att det var nice att min soltorkade tomat kände samhörighet med min die antwoord-tatuering från igår natt
fan vilket fin bild. den är jag riktigt nöjd med.
resten av kvällen ska jag ligga i soffan och äta choklad och se på kristen stewart men först ska jag äta gröt också för min mamma tycker jag är för spinkig


Kommentarer
Postat av: elin

hahahah vibjörn på bilden, flyger som en fånig fågel

2012-03-04 @ 02:05:29
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0