han tröttnade aldrig på att skjuta den stackars älgen

kom hem från huvudstan klockan två på söndagsnatten efter en otroligt bra och kul helg med djurens rätt på rikskonferensen med tema aktivism i stockholm. har varit på många bra föreläsningar och speciellt en som verkligen var skitbra, har ätit så jävla gott och så jävla mycket lyxveganmat, har varit ute i det orealisktiskt bra vädret och umgåtts med människor jag verkligen gillar. kort sagt jävligt härligt
här är lite mobilbilder
måste fota grönskan. grinade för det luktade midsommar och var så vackert
jag speglar mig inne på stället vi käkade lunch på några dagar. såg ut som schmäck försöker se ut fast misslyckas. goda tofu-misopastej-mackor
romantisk tavla på toan
kaffet fick man i muggar som personalen troligtvis tagit med hemifrån
melanie joys föreläsning som var skitbra. googla henne och läs hennes bok
chips och glass i en park på söder. det var typ en miljon grader varmt
efter vi ätit buffé på bästa resturangen Hermans och jag ätit tills jag trodde att jag skulle kvävas tog vi en promenad tillbaka till vandrarhemmet zinkensdamm, det var det fint på vattnet och på himlen
i ett skyltfönster stod en passande tavla
i bilen hem var jag fräsch
ja det var min härliga helg

Kommentarer
Postat av: evelina

åå vad kul. jag hatar att det var en sån opassande helg. hade gärna följt med!

2012-05-23 @ 07:29:55
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0