karma y u hatin

 jag har haft förfärlig karma de senaste två veckorna. min skoldator blev stulen på arlanda, jag förlorade i uno och idag har jag legat i sängen och försökt äta men spytt istället och velat dö. därav missade jag även skivmässan. vad har jag gjort för att förtjäna detta? :/
här är iaf en lista över saker jag ser fram emot i kronologisk ordning:
godis
höstlovet
halloween
kstew och rpatz blir tsm igen
premiären av breaking dawn part 2 (förutsatt att de är tsm igen)
se e-type
lussebullar
bli myndig
körkort
bila till tjeckien med de bästa
studenten
 
ah det var det
 

Kommentarer
Postat av: Cisse

Tjeckien och STHLM INOM EN SNAR FRAMTID <3

2012-09-24 @ 00:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0