coca cola

jag känner för att dela med mig av mina små problem till er. det mest akuta problemet är att jag druckit coca cola och ätit äpplen till middag. det sög. jag vill ha mat men jag suger och har inga varor i kylen och ingen ork att gå till ålidhems centrum fast det ligger 2 min bort. åh va drygt
problem nr 2 är att jag borde tvätta håret imorgon men har redan ångest. tycker det är huur drygt som helst. mitt hår ser förjävligt ut redan nu men ikväll orkar jag då fan inte bry mig. men ah vad jobbigt det kommer bli
problem nr 3 är att ajg är jävligt kissnödig men det ska lösas nu brb. så då var det löst skönt
nu ska jag lägga upp 3 st webcam-bilder på mig själv och min vanilla coke
har fått för mig att jag måste le mer på bilder. så här:
gills även om det var lite halvhjärtat. egentligen ser jag mer ut såhär just nu:
alltså lite stirrig. fast egentligen är jag skitglad om man bortser från mina 2 resterande problem så det är också en oäkta min
till sist en bild på hur jag tänker se ut på alla framtida bilder på mig:
min favoritmin. puss på er

Kommentarer
Postat av: Gustaf Bergendahl

fin :)

2013-02-13 @ 19:39:13
URL: http://gurrag.blogg.se/
Postat av: ludvig

WAOOW tack för peppen och detdär oj vad snällt och bra skrivet av dig TACKKRAMIS

2013-02-13 @ 21:36:22
URL: http://apelsinmord.blogg.se
Postat av: cis

your so cute sweetie hehehe!

2013-02-14 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0