1. Berätta om dig själv

jag heter cecilia jag är 17 år och det mesta som jag vill berätta för er vet ni förmodligen redan, men jag kan lägga till några detaljer:
jag tycker att cecilia är ett sjukt bra namn, jag tror oftast på horoskop (dom har ju alltid rätt så vad ska jag göra), jag är extremt intresserad av dinosaurier, jag gråter varje gång jag pratar ensam med en lärare, jag menar varje gång! det är en förbannelse, jag har INGEN verkligen INGEN koll på umeås geografi, idag är jag magsjuk. det var det

Kommentarer
Postat av: evelina

brukar också börja gråta när jag pratar ensam med lärare (inte varje gång dock, men nästan)... har gjort det hela min skolgång....

2013-01-14 @ 22:53:33
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se
Postat av: nora

haha sämst på umeå haha :P

2013-01-14 @ 23:14:50
Postat av: cc

jag börjar också nästan alltid gråta d e fan pinit ändå!

2013-01-15 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0