3. Mina kompisar

skulle jag kunna prata på om i evigheter men det inte så kul att läsa kanske så ni får fina bilder ist
det här är cissi, det är henne jag bor med. hon har världens finaste namn och är en av de skäckinjagande få som förstår att svensk film är det bästa. jag älskar att bo med henne för hon är bäst
det här är greta. en dag ska hon och jag spela i ett rocknrollband tillsammans och vara bättre än alla andra för hon fattar rocknroll. hon är den snällaste människan jag vet och hon är bäst
det här är nora. vi har varit bffs sedan sjuan och utan henne hade jag inte varit mig själv. och hon fattar att biljard är den ända rätta sporten och är den bästa vännen man kan önska. nuff said
 
ps jag har några andra vänner också förlåt att ni inte är med här, luv u 2, ds

Kommentarer
Postat av: nora

<3

2013-01-17 @ 09:13:12
URL: http://diosmio.blogg.se
Postat av: cece

<3

2013-01-17 @ 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0