☻☹

grät just som ett jävla barn till new girl. det var så himla romantiskt och vackert och fruktansvärt sorgligt på samma gång och åh ja ba smäller av. wää
har gråtit flera gånger idag men ja sån är jag och det är okej. blir även ungefär tio gånger blödigare när världens finaste är ca hundra miljoner mil bort
grinar fan alltid till giftemål. det är fan det finaste jag vet. vet inte om jag vill gifta mig, jo, eller nej, eller jag vet inte, men grinar som en dåre av det. åh gud mentalt instabil
 

Kommentarer
Postat av: evelina

alltså vi är så lika på grin-fronten.. grinar också som fan vid giftemål.. alla är så känslosamma så man blir ju det själv..
har liksom grinat två gånger när jag sett keeping up with the kardashians och båda gångerna var i samband med giftemål...

2013-05-14 @ 23:17:50
URL: http://degeneratedgeneration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0