BLOPPIS DEL 1 - KLÄNNINGAR & TUNIKOR

Här kommer första delen av min MEGABLOPPIS som kommer inehålla inte midre än 73 plagg!! Så håll utkik, det kommer upp nya inlägg med några dagars mellanrum med olika kategorier av plagg.
Först ut är alltså klänningar och tunikor!
 
All vinst går till att betala tågresa så jag får hälsa på min pojkvän som bor i Dalarna, och jag saknar honom så snälla köp nåt :,) 
 
svart klänning i tunn tammet, något transparent. Storlek: S, 40kr. SÅLD!
 Mysig vinterklänning, storlek: M, 40kr. 
 Blommig klänning med krage från Vila, storlek: M, 40kr. SÅLD!
Klänning med fåglar från Monki, storlek: M, 40kr. SÅLD!
 Vitgrå klänning med rosettryck från H&M, storlek: 38, 30kr.
Grå klänning med svarta band, storlek: 36, 40kr.
Röd- och vitrandig tunika/klänning, storlek: 36, 30kr. 
Svart tunika med spets/broderi på fickor och hals/bröstpartiet, storlek: M, 30kr.
 Brun tunika med broderier och knappar på bröstet, storlek: S, 30kr.
 
OBS! Först till kvarn gäller, kommentera vad ni vill ha + namn och mobilnummer så jag vi kan smsa och bestämma hur vi sköter betalning/överlämning! ☺
 

Kommentarer
Postat av: Celina

klänningen med fåglar på! Och den blommiga med krage! 0705694357

2013-09-07 @ 13:27:45
Postat av: isabelle

Hej! Jag vart lite intresserad av den där "vinterklånningen"finns den kvar? är den stor eller liten i storleken? 0730780918

2013-11-24 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0