NYTT ÅR

NU är det ett nytt år. Jag har fått en ny mobil och min dagbok som jag hade på den förra går ej att överföra till den nya och det gråter jag blod för. Jag hade skrivit dagbok i nästan två år på den och nu försvinner allt. Det känns som att jag ska radera de senaste två åren ur mitt liv vilket känns som tusen myggbett i ögat för de senaste två åren har varit viktiga. Det första av dem var nog det sämsta i mitt liv hittills på många sätt, fast ändå det bästa. Förra året var stormigt men asbra och väldigt speciellt. Viktigt.
2014 kommer bli stört. Vad jag än gör kommer det bli helt jävla galet för jag ska ta studenten och skaffa ett liv. Jag vet vad jag vill göra, men det finns så mycket som kan hindra det från att bli sanning så det vete gudarna vad som sker. Hjälp.
Det har till och med börjat spännande. Jag vet verkligen inte vad det ska bli av allt detta som är 2014, men nåt ska det bli. Både bra och dåligt, som ett år ska vara. Jag är nervös och har ångest inför ungefär allt just nu, körkort, skolan, studenten, framtiden, folkhögskolesökningar, relationer som ska sluta, börja och förändras.
Men det blir kul!! bring it on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0